Змістова характеристика основних понять дослідження проблеми підготовки студентів педагогічних коледжів до створення науково-методичного середовища в початковій школі

У статті розглядаються різні підходи науковців до визначення понять «соціальний простір», «освітній простір», «освітнє середовище», дається характеристика освітнього середовища як педагогічного явища. На основі аналізу філософських і психолого-педагогічних джерел розкрито, проаналізовано та обґрунтовано сутність понять «науково-методичне середовище», «створення науково-методичного середовища у початковій школі». Розкрито і простежено зміст понять «підготовка студентів педагогічного коледжу до створення науково-методичного середовища» та «готовність студентів педколеджу до створення науково-методичного середовища в початковій школі».

Ключові слова: освітнє середовище, освітній простір, науково-методичне середовище, створення науково-методичного середовища у початковій школі, підготовка студентів педагогічного коледжу до створення науково-методичного середовища, готовність до педагогічної діяльності, готовність учителя до створення науково-методичного середовища в початковій школі.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

Комментарии закрыты